Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Automatisch toewijzen van signalen aan actienemers (HCB4-I-79)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bij actieve signalering blijkt het toewijzen aan actienemers niet altijd goed te gaan, waardoor er een signaalmelding ontstaat. Het zou handig zijn als het automatisch volautomatisch werkt en er niet meer af en toe handmatig hersteld moet worden via muteren acties > automatisch toewijzen.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Zou je dit nader kunnen toelichten? 'signaal niet altijd goed waardoor een signaalmelding ontstaat...'?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste AJ Boon,

 

Dit toewijzen is semi-automatisch. Als er meerdere actienemers zijn, moet handmatig toegewezen worden. Het zou mooi zijn als dit altijd automatisch gaat.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedoel je hiermee de signaleringen generiek (ASG) via e-mail/uit te voeren acties in Beaufort? En dus niet aangeleverd aan Youforce?

Het onderhouden van ASG via e-mail/acties Beaufort is enorm aan onderhoud onderhevig. Wij hebben één organisatie die nog werkt met deze vorm; de anderen zijn of worden actief via de signaleringen via Youforce. Voordeel van deze methode is dat pas op het moment dat het signaal wordt afgegeven, gekeken wordt aan wie het gekoppeld moet worden. De methode via e-mail zijn we aan het afbouwen.
Ik moet zelfs met sql aan de slag om aan te geven dat bij wijziging van actienemer het signaal al is verstuurd en dat dat niet opnieuw hoeft.

Kortom: aangezien op termijn alles naar Youforce gaat verhuizen, zou ik je aanraden te gaan stoppen met signaleringen via e-mail/acties Beaufort.

Ariejan Boon
Carante Groep