Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Verwijderen rubrieken P00311 Functie/Beroep en P00844 Beroepencode UWV uit rubriekentabel HR Core (HCB4-I-110)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

P00311 Functie/Beroep staat in het scherm In-en uitdienstgegevens tabblad Overige gegevens en P00844 Beroepcode UWV kun je zelf op een scherm indelen. Vroeger werden deze rubrieken volgens mij gebruikt voor de ziekmeldingen, maar dit is al lang niet meer noodzakelijk. De vraag is waarom deze rubrieken nog in Beaufort voorkomen. Kunnen deze niet worden verwijderd in een nieuwe release van Beaufort?

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Sterker nog: in het kader van de AVG moet je je afvragen of dit informatie is die je nog wilt hebben. Heb je een reden om deze info te bewaren? Omschrijf dat dan nauwkeurig. Zo niet? Dan weg ermee.

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

De beroepscode wil Raet weer gaan gebruiken voor de UPA. het moet niet gekker worden. Het vastleggen van een beroep hebben wij nooit gedaan en is voor de UPA ook niet relevant. In het verleden moest deze rubriek inderdaad gevuld worden voor een ziekmelding. Wij registreerde bij het beroep dezelfde functie als de functiecode in het scherm In- en uitdienst. Dubbele registratie dus. Gebruik voor de UPA gewoon de functiecode in het scherm In- en uitdienst zou ik zeggen.