Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Cafetariaregeling met bulkmuataties (HCED-I-81)

door Anonymous
Status: Nieuw

Het zou erg handig zijn en veel tijd schelen als we de cafetariaregeling, die we gebruiken voor o.a, de uitruil reiskosten, via bulk kunnen muteren. Zowel het beëindigen als het opvoeren. Wellicht is dit binnenkort al nodig vanwege dat ook de vaste reiskostenvergoeding moet worden stopgezet vanwege langdurige afwezigheid (vanwege het Corona-virus.)

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCED-I-81
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik zou liever zien dat dit via Self Service portal via een aanvraag direct HR-core inschiet, zonder een mutatie te moeten invoeren. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:03cb443f526a46b8b3a244b76132d24a:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05]Dat zou natuurlijk ook mooi zijn dat de cafetariaregeling überhaupt binnen de Self Service beschikbaar zou zijn. Mijn verzoek is echter voor HR Core Education om vanwege de Coronacrises voor zo'n 4000 mensen tijdelijk de uitruil reiskosten te kunnen beëindigen via een bulkmutatie. De vaste reiskostenvergoeding én dus ook de uitruil mag bij langdurige afwezigheid alleen de lopende maand en de volgende maand doorlopen. In geval van het Coronavirus dus tot 1 mei 2020.