Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Verbeterde opbouw Diensttijdoverzicht (HCED-I-50)

door Anonymous
Status: In onderzoek

Ik was al nooit een fan van het diensttijd overzicht en sinds we live gegaan zijn met Self Service is dit alleen maar versterkt.

Mijn probleem is dat het diensttijd overzicht wordt samengesteld uit de afzonderlijke regels in het aanstellingen scherm. Op het eerste gezicht een goed idee, maar niet in die gevallen waarbij de enige registratie die er toe doet A, O, B, S is en er maar sprake is van 1 werkgever / school maar men gebruikt om loontechnische redenen verschillende aanstellingsregels voor hetzelfde tijdvak.

Dit veroorzaakt nogal wat dubbelingen in het overzicht die niet alleen lelijk staan, maar ook verwarring veroorzaken.

De simpelste oplossing zou zijn om in het aanstellingsscherm een optie op te nemen waarbij je kunt aangeven of die betreffende aanstellingsregel wel of niet in het diensttijdoverzicht opgenomen moet worden.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is daarvoor dan niet het vinkje dat je aan of uit kan zetten bij 'blok. diensttijd' in het aanstellingenscherm bedoeld?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Die is me nooit opgevallen. Dacht altijd dat de knop blokkeren akte (bij dienstverband) de enige optie was, maar die blokkeert ze allemaal. Ik had dit nog wel aan een de helpdesk ooit gevraagd.