Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Activeren nieuwe termijn meerdere medewerkers tegelijk (PFMN-I-110)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Functioneringsgesprekken worden gevuld door de medewerker zelf, maar de voorbereidingen liggen vaak bij de management assistenten van onze academies. Extra resultaatgebieden worden toegevoegd als aanvulling op die uit het functiehuis om daarna gekopieerd te worden naar de betreffende medewerkers. Het kopieren van deze gebieden kan echter alleen wanneer er een FG actief is. Wanneer er nieuwe afdelingen, academies, etc. bijkomen of wanneer de BG's afgerond zijn en pas daarna een nieuwe termijn wordt opengesteld staat de termijn op n.v.t. voor veel medewerkers.

Het zou een mooie toevoeging zijn als er de mogelijkheid zou komen om een nieuwe termijn/functioneringsgesprek te kunnen starten voor meedere medewerkers tegelijk. Een soort van bulkmutatie waar ik bijvoorbeeld voor 150 medewerkers met de waarde 'n.v.t.' een termijn kan invullen met een FG voor 2017-2018. Nu moet ik per medewerker de kaart openen en een FG starten. Vanwege het voorwerk ligt deze taak nu bij de management assistenten en het zou veel werk schelen als ze dit voor meerdere medewerkers tegelijk zouden kunnen doen.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik wil graag nog een poging om dit idee van een jaar oud nogmaals onder de aandacht te brengen. Destijds door Ingrid van Dam aangekaart als een legitiem verzoek. Ik vraag me echter af of het uberhaupt gelezen wordt, maar het zou een mooie wijziging zijn wat het gebruiksgemak vergroot.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.