Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

In het wijzigingsverslag de voortijdige beëindiging opnemen (PFMN-I-72)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Voor het verklaren van zaken zou het fijn zijn als het voortijdg beëindigen wordt opgenomen in het wijzigingsverslag. Dat is nu niet het geval.

Alle wijzigingen moeten in het wijzigingsverslag worden opgenomen. Ook als je heropenen kiest zonder dat te vragen aan de lg en mdw.

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik nu in het wijzigingsverslag kijk zie ik niet dat ik voortijdig beëindigd heb en wanneer. Nu zijn we bezig met managementinfo en wil ik 'verklaren' waarom een cyclus niet is afgemaakt. Je zou dan denken dat alle wijzigingen in het wijzigingsverslag staan, maar dat is dus niet zo.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bij nader inzien wil ik graag dat alle wijzigingen zichtbaar worden in het wijzigingsverslag. Dit helpt de functioneel beheerder bij het uitzoeken van vragen die gebruikers hebben.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In het wijzigingsverslag komen ook eventuele aanpassingen/wijzigingen in de eindevaluatie door de LG niet voor. Deze dan ook graag tonen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Deze vraag wordt regelmatig gesteld. Kan hier als enhancement naar gekeken worden?

Ik denk, dat heel veel klanten hier blij van worden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.