Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Rechtspositionele consequenties van de beoordeling graag vastleggen in PM per medewerker/termijn (PFMN-I-96)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Voor zover ik weet worden de rechtspositionele consequenties van de beoordeling niet vastgelegd in PM. (Zie bijlage voor een voorbeeld). Doel hiervan is de medewerker hierover te informeren tijdens de eindbeoordeling op basis van de eindscore. Momenteel gaat dit op papier naast de lopende cyclus en het zou mooi zijn deze functionaliteit ook in Performance Management aan te kunnen bieden.

Salarisconsequenties.JPG

3 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Als bij ons een beoordeling is ondertekend door de medewerker, zet de P&O een formulier klaar in Self Service waarmee de leidinggevende eventuele rechtspositionele consequenties kan doorgeven. Op basis daarvan wordt een brief gemaakt waarmee de beoordeling formeel wordt vastgesteld en waarin ook het besluit over rechtspositionele consequenties is vastgelegd. De brief wordt ondertekend door het afdelingshoofd (die heeft mandaat voor dergelijke besluiten) en opgeslagen in het personeelsdossier. Bovendien wordt de rechtspositionele mutatie doorgegeven aan HR Core (Gemal).

In het gespreksverslag kan worden volstaan met een mededeling over wijziging van de rechtspositie. Het is bij ons overigens niet standaard dat door de beoordeling de rechtspositie wijzigt.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedankt voor de terugkoppeling en het delen van jullie oplossing! Ik neem het mee. Inderdaad ook een manier, al zou het mooi zijn als zoiets ook in PM zou vastgelegd zou kunnen worden.

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige Roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.