Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Antwoord krijgen op calls (YOU-I-74)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Waarschijnlijk kan 1 gek meer vragen stellen dan duizend man kan beantwoorden, maar als je applicaties uitnodigen tot het stellen van zoveel vragen, is er ergens iets mis. Ik vind de doorlooptijd van calls veel te lang. Vragen staan weken open zonder dat er (merkbaar) iets met je vraag gedaan wordt..

Deel je die ervaring? Laat het weten. Andersom mag natuurlijk ook.

Ik zou willen voorstellen dat een call in ieder geval binnen 3 dagen beantwoord wordt. Korter mag natuurlijk altijd.

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Deze ervaring deel ik zeker niet. Wellicht stel ik simpelere vragen, maar de reactietermijn is absoluut telkens binnen 3 werkdagen.

Dit lijkt me een zinvol bespreekpunt met de accountmanager. Dit moet op te lossen zijn.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

hebben we het hier wel echt over calls?   want dan deel ik die mening ook niet.   ik ga ervan uit dat dit over de ideas gaat. Wij zien ze (meestal) als call, maar dat is toch echt iets anders.  Ik vind wel dat de meldingen in dit ideeënportaal heel vrijblijvend zijn en dat er weinig respons op komt.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

De vraag is eigenlijk tweeledig. De lange doorlooptijd en kortere reactietijd op een zelf ingediende call. Ariejan heeft het volgens mij duidelijk over calls en geen Ideas.

Inderdaad wordt er meestal binnen 3 werkdagen door de medewerker van de Servicedesk van Raet gereageerd op een zelf ingeschoten call. Indien je belt heb je natuurlijk meteen een reactie.

Kan de medewerker van de Servicedesk het niet zelf oplossen, dan gaat de call naar de volgende lijn. Vaak is dat afdeling produktontwikkeling. Ja, dan kan je te maken krijgen met een lange doorlooptijd. Zo heb ik zelf mbt Verzuim Management een stuk of 14 calls al maanden en sommige jaren open staan.

We hebben hier intensief contact over met Raet, maar afdeling produktontwikkeling pakt maar niet op.

Binnenkort weer een sessie met Raet over onze openstaande calls.

Indien je direct telefonisch contact opneemt met de Servicedesk van Raet is het goed om te controleren of zij de call juist hebben geregistreerd. Kwam er wel eens achter dat mijn call als informatievraag werd geregistreerd, terwijl ik in de veronderstelling was dat de call als incident was geregistreerd. Zo was het ook besproken. Ja, dan heeft de call een zeer lage prioriteit en zal deze niet snel opgepakt worden door afdeling produktontwikkeling. Het resultaat is dan weer een lange doorlooptijd als je er later achter komt dat de call als informatievraag was geregistreerd.

Onze ervaring met lange doorlooptijden van openstaande calls hebben we hoofdzakelijk met Verzuim Management.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Koole-Scholten: ik heb de indruk dat telefonisch ingediende calls sneller worden afgehandeld dan de schriftelijke versie daarvan. Wij hebben dezelfde ervaring als Karl met sommige calls: die staan al zolang open...
Wat je opmerking betreft over het ideeënportaal: ik vermoed dat Raet nog aan het zoeken is hoe het succes van dit portaal vertaald kan worden naar daden. Eerlijk gezegd had ik liever gehad dat dit voordien gedaan was. Er staan nu bijvoorbeeld tig goede ideeën voor HR Self Service, maar er is geen tijd om ze te realiseren..... Wat heeft het dan voor nut om ideeën in te brengen als je kort daarna je verwachtingspatroon meteen moet bijstellen?

Ariejan Boon
Carante Groep

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland

Bedankt voor jouw feedback. Wij zullen deze sluiten omdat dit helaas geen ontwikkel idee betreft voor Youforce. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan kan je contact opnemen met jouw Customer Success Manager.

 

Beste.