Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Dringende wens ondersteuning standaard Windows 10 internet browser Edge m.b.t. Youforce (YOU-I-85)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Provincie Zeeland is op dit moment bezig met een impactanalyse voor de implementatie van Windows 10 en Office 2016. We willen deze software na de zomer 2017 provincie-breed implementeren op alle werkplekken van onze medewerkers. Tijdens het testen hebben we technische problemen geconstateerd met bepaalde functionaliteit van YouForce als we gebruik maken van de Windows Edge browser (de standaard internet browser van Windows 10). De Edge browser wordt op dit moment niet ondersteund m.b.t. Youforce.

 

Op dit moment zijn we bezig met het implementeren met een work around waarbij Edge wel wordt gebruikt en voor de Youforce URL de compatibiliteit is ingesteld voor Internet Explorer 11. Na succesvol testresultaat zouden we dan in elk geval een voorlopige oplossing kunnen bieden voor onze gebruikers.Dit is geen wenselijke situatie voor de definitieve oplossing.

 

Hierbij vanuit Provincie Zeeland een dringende wens om YouForce volledig te ondersteunen binnen het Windows 10 platform, inclusief de standaard internet browser Edge.

2 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Sluit ik me volledig bij aan. Overgang naar Windows 10 met Edge browser is bij ons on hold gezet, o.a. omdat Youforce dit niet ondersteunt.

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Gerealiseerd