Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Opmaak welkomst email Youforce aanpassen naar eigen opmaakprofiel binnen bedrijf (YOU-I-72)

door Former Member
Status: Niet ingepland

Nieuwe gebruikers krijgen nu een email van Youforce (vage afzender voor iemand die nieuw is) en dat komt bij ons binnen in outlook in Times new Roman. Mensen zijn hier getraind op het verwijderen van spam en dat gebeurt dus ook geregeld met mails van Youforce. Want wie gebruikt Times New Roman tegenwoordig? Het zou helpen als de opmaak aangepast kan worden naar onze gebruikelijke opmaak en als de afzender niet Youforce zou heten maar naar bijvoorbeeld genoemd naar ons team. Just an idea... 

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Volgens mij is dat idee al gelanceerd: https://raetideas.ideas.aha.io/ideas/YOU-I-19

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dat ben ik niet met u eens, uw link gaat over de welkomsttekst als ze eenmaal zijn ingelogd. Maar voor ze zover zijn, wordt er eerst een mail met een link vanuit Youforce gestuurd. In times new roman in onze situatie. Onze huisstijl is een heel ander lettertype. Maar voor het welkomstscherm is dit natuurlijk ook wenselijk. Hoewel mij verteld is als je HR Core met ESS en MSS hebt, je zelfs de Raet kleuren in kan ruilen voor je eigen. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het is maar hoe je het bekijkt: aan het aanpassen van Youforce in de huisstijl van de organisatie hangt een prijskaartje. In de andere thread wordt het volgens mij ook breder getrokken dan alleen de welkomsttekst (en heeft meer votes) 😉

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het aanpassen van het afzender e-mail adres zou voor alle communicatie via mail vanuit Raet mogelijk moeten zijn. Bij ons is de richtlijn dat alle mail die namens ons bedrijf verstuurd wordt vanuit een eigen bedrijfsmail afzender moet zijn. Dit ivm spam en phishing mails.

Deels kunnen we al de afzender mail aanpassen, maar niet bij de mails van Youforce, dus bij nieuwe toegang en bij het verzenden van de salarisstroken. Dit zijn juist de verdachte acties, met bijlagen en toegang instructies. 

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Helaas zien wij binnen afzienbare tijd geen plek op de roadmap voor dit idee. Daarom zal het idee niet ingepland worden.

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland