Mijn Communities
Help
NinaS1
CONTRIBUTOR **

Overzicht en zoekfunctie van het nieuwe gebruikersbeheer uitbreiden

door NinaS1
Status: Realisatie waarschijnlijk

Goedemorgen,

In het nieuwe gebruikersbeheer dat straks leidend is in plaats van individueel gebruikersbeheer is het op dit moment niet mogelijk op op e-mailadressen te zoeken. Dit kon bij individueel gebruikersbeheer wel. Gezien het een uniek gegeven is heb je sneller de juiste persoon te pakken als je zoekt op e-mailadres. 
Kan het e-mailadres in de zoekfunctie worden toegevoegd en ook in het overzicht bij gebruikersbeheer worden opgenomen?

6 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @NinaS1

Bedankt voor dit idee. We gaan dit verder onderzoeken. 

paulsmit
CONTRIBUTOR **
door paulsmit

naast email, graag ook geboortedatum

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door Sabine Koelewijn

@paulsmit, We zullen de geboortedatum niet toevoegen omdat we met het nieuwe Account Management in Gebruikersbeheer de geboortecheck hebben verwijderd. Deze beveiligingsmaatregel werd in eerste instantie geïmplementeerd om een ​​soepele overgang naar het nieuwe inloggen te garanderen. Na een grondige evaluatie hebben we echter vastgesteld dat dit niet langer nodig is.

paulsmit
CONTRIBUTOR **
door paulsmit

in een grote organisatie zoals die van ons helpt de geboortedatum om een gebruiker uniek te kunnen identificeren, echter ik begrijp jullie overweging. Met het emailadres zouden we in ieder geval al verder geholpen zijn.

door Sabine Koelewijn

@paulsmit, Je kunt er altijd een apart idee voor aanmaken dan kunnen we analyseren of dit voor meerdere klanten geldt. Maar omdat het overzicht al snel vol raakt en we het liefst wel alle gegevens op deze pagina zichtbaar willen houden, ben ik op dit moment nog kritisch met wat we toevoegen. Betekent niet dat ik niet overtuigd kan worden.