Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Single Sign-on (XSSO) (YOU-I-128)

door Anonymous
Status: Niet ingepland

Extra handeling voor beheerder wegnemen.

Nu moet er een bestand worden gedownload. Die moet aangevuld worden met de 'identity'. Om vervolgens weer te verzenden naar Youforce.

Bij ons kan het werk email worden gebruikt hiervoor. Die is al bekend in Youforce en kan dus meteen gebruikt worden.

Mijn idee hier is om binnen Youforce de mogelijkheid te creëren om dit te koppelen of te kunnen 'syncen' zodat de bovengenoemde handelingen niet meer nodig zijn. Dit automatiseren heeft een grote pre lijkt mij.

Een ander idee is om het uploaden/downloaden van deze bestanden te kunnen automatiseren. Opzich kan je zelf ook nog dan een script bouwen om dan bestanden samen te voegen. Ook een oplossing (maar meer een quasi oplossing.)

Dit idee aangebracht zodat er minder omkijken is naar het XSSO gebeuren.

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In dit draadje wordt al gezocht naar een oplossing, maar dan vanuit Beaufort. Daar heb je zelf ook op gereageerd. Kon je dit idee niet kwijt in de comments?
https://raetideas.ideas.aha.io/ideas/YOU-I-33

 

Ariejan Boon
Carante Groep

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Beste Former Member,Sinds 2018 is er veel ontwikkeling geweest in accounts/single sign on. Er zijn inmiddels goede mogelijkheden om automatisch de AD-accounts in te lezen in Youforce. Mocht je dat nog niet gebruiken kan je Customer Success Manager je er alle informatie over vertellen.

door Pedro Morales
Status changed to: Status: Niet ingepland