Mijn Communities
Help

Welkomsttekst mogelijk maken binnen Mijn Youforce

door Bart Kok - Gemeente Venlo (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:35 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

Binnen de huidige Youforce omgeving is het op de openingspagina mogelijk om de gebruikers van informatie te voorzien door middel van de ‘welkomsttekst’.

 

Graag zouden we zien dat deze optie er ook komt binnen Mijn Youforce. Het zou mooi zijn als dit op een vergelijkbaar manier kan als in de huidge portal:

BartKokGemeenteVenlo_1-1688721772140.png

 

Een andere idee is misschien om via de inbox bepaalde rollen/autorisatieprofielen te voorzien van informatie door hier een optie te hebben om handmatig een signaal hier voor aan te maken? Dit signaal zien de betreffende rollen dan in hun inbox. Nadat ze het gelezen hebben kunnen ze het dan wegklikken of aanvinken en verdwijnt het uit de inbox.

3 Opmerkingen
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Bart, 

 

Bedankt voor jouw idee. We hebben inmiddels al een aantal van deze ideeën openstaan en op dit moment zijn we aan het onderzoeken wat een passende oplossing zou kunnen zijn voor alle klanten. 

 

We zullen dit idee updaten als we meer nieuws hebben. 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk

Op dit moment staat er een vragenlijst uit bij onze pilotgroep rondom het welkomstbericht en de verschillende onderdelen waarvoor het gebruikt wordt in het (oude) portaal. 

Ik zou jullie ook graag willen uitnodigen om deze vragenlijst in te vullen. 

Alvast bedankt! 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎05-02-2024 09:37 door Lotte v Dijk )

Hallo allemaal, 

 

In de vorige survey is naar voren gekomen dat het sturen van mededelingne naar gebruikers het belangrijkste is. Hiervoor hebben wij een aanvullende vragenlijst inclusief test voor opgesteld. 

Ik zou jullie willen vragen om deze vragenlijst in te vullen. 


Alvast bedankt! 

Groeten Lotte