Mijn Communities
Help
Angelique
CONTRIBUTOR ***

Alleen juiste gebruiker informeren

door Angelique
Status: Bestaat al

Wanneer je een workflow hebt waarbij 1 stap, 3 kanten op kan, met verschillende gebruikers, wil ik dat 1 van deze gebruikers geïnformeerd kan worden. Echter kun je alleen instellen dat alle gebruikers geïnformeerd worden zodra de activiteit is uitgevoerd. 

5 Opmerkingen
door Christiaan Sluis

Beste @Angelique ,

 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hier bedoelt. Gaat het om Notificatie verzenden (communiceren naar eerdere stappen) of om Informeren (informeren naar huidige actiehouder)? Ik hoor het graag om beter te begrijpen wat je hier vraagt.

Angelique
CONTRIBUTOR ***
door Angelique

Nee niet communiceren naar vorige stappen. Maar de volgende gebruiker informeren dat er iets klaar staat. Echter kan de stap 3 kanten op, afhankelijk van ingevoerde waarde. En 1 van de volgende gebruikers moet maar geïnformeerd worden. De rest niet. 

door Christiaan Sluis

Hoi @Angelique ,

 

Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk, want als je Informeren gebruikt dan gebeurt dit alleen in de "ontvangende" activiteit en dus alleen voor de daarvoor geautoriseerde gebruiker. Wellicht kan je eerst via Consultancy of via het Forum hulp aanvragen voor jouw specifieke situatie. Als daaruit blijkt dat er inderdaad nog een wens open staat dan kan ik hem als zodanig behandelen. Voor nu heb ik te weinig informatie en het ideeënportaal lijkt mij niet de plaats om eigen inrichting in detail te bespreken. Ik hoor daarna graag van je of we hier nog verder mee moeten.

Angelique
CONTRIBUTOR ***
door Angelique

Dank je, ik ben er inmiddels uit. 

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Bestaat al