Mijn Communities
Help
Jan Kant 04
CONTRIBUTOR **

Geef een eerlijk beeld van de storingen.

door Jan Kant 04
Status: Gerealiseerd

Nu ook weer wordt er gemeld dat er een storing was van 9.00 tot 10.30 uur. Maar de stroin gis de gehele ochtend geweest en ook nu de hele middag tot 15 uur. Je kunt de hele dag je werk niet fatsoenlijk doen in HRSS. Dat dat zo is oke, maar geef een duidelijk en eerlijk beeld. Dat werkt een stuk prettiger.

5 Opmerkingen
Dineke Klomp
CONTRIBUTOR *
door Dineke Klomp

DinekeKlomp_0-1665760431286.png

@Jan Kant 04  Ik krijg ook de gehele middag de bovenstaande melding.

 

Heel vervelend als je nog de laatste mutatie van oktober wilt verwerken in de HRSS

 

Groetjes Dineke 

  

Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Het komt de laatste tijd helaas regelmatig voor dat storingen worden geüpdate met de vermelding dat problemen zijn opgelost en dat dat in praktijk niet zo is. Ik pleit echt voor het melden van een storing door Raet Visa waar wij als klanten met een simpele klik kunnen aangeven dat de storing van toepassing is of dat de storing niet (of niet meer) wordt ervaren. Nu worden we doordat klanten reageren op berichtgeving overstelpt met meldingen en mails vanuit de community. Daarvoor in de plaats willen we heel graag een SMS melding zodra een verstoring zich voordoet (of ouderwets een melding in Youforce omgeving). Een reeks mailtjes achteraf heeft geen toegevoegde waarde. 

door Brian van de Grift (Bijgewerkt ‎21-10-2022 08:13 door Brian van de Grift VISMA )

@Ellie van der Heide Bedankt voor de feedback. Wij werken aan een alternatieve oplossing om storingsmeldingen beter zichtbaar te maken. Ik kan helas nog niet aangeven wanneer dit gereed zal zijn.

door Brian van de Grift (Bijgewerkt ‎21-10-2022 08:13 door Brian van de Grift VISMA )

@Jan Kant 04 Vervelend dat je dit zo ervaart. Wij proberen zo goed mogelijk jullie te informeren over de lopende verstoringen. Wij werken aan een alternatieve oplossing om storingsmeldingen beter zichtbaar te maken. Ik kan helaas nog niet aangeven wanneer dit gereed zal zijn.

door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Beste @Jan Kant 04,

 

Bedankt voor uw melding. Wij zien inderdaad dat er vanuit ons beter gecommuniceerd kan worden over verstoringen. Wij zullen hier extra aandacht aan besteden. Zeker in de gevallen van de storing van 14 oktober is er vanuit Self Service kant weinig gecommuniceerd. Dit kwam omdat deze specifieke problemen vanuit de portal kwamen. Er is via dit bericht hierover gecommuniceerd. Vanuit de Self Service kant hadden wij hierover beter kunnen communiceren. Wanneer een problem buiten Self Service ook een impact op ons heeft zullen we hier meer aandacht aan besteden.