Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Infoblok ook zichtbaar maken voor Manager (SLSR-I-571)

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

We zouden graag zien dat de informatie in het infoblok ook zichtbaar is voor de manager als deze niet de indiener is.
Nu staat er wel een label, maar geen info.
De aanvraag komt zo langs een manager en is het niet echt duidelijk waar hij/zij akkoord op moet geven, zie onderstaand voorbeeld:

pastedimage1600676518024v1.png

Groetjes,
Lonneke

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-571
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Lonneke, ik vermoed dat jij de situatie bedoeld dat de manager geen 'wijzigrechten' heeft in zijn taak in de workflow. Eigenlijk dezelfde situatie als dat je een afgehandelde mutatie raadpleegt via Gedaan of Archief. Het zou inderdaad erg wenselijk zijn als de infoblok tekst in die situaties wel getoond wordt. 100% mee eens!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zit blijkbaar gekoppeld aan de optie 'Gegevens wijzigbaar'. Die staat in deze workflow uit bij de leidinggevende/manager.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

pastedimage1600679570903v1.png

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wens: info blok altijd zichtbaar en op PDF, ongeacht welk type medewerker (ESS/MSS/Pro?etc) je bent

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

dit is dezelfde melding als mijn melding van 2016 met 60 likes:SLRS-I-4

Angela Heins
CHAMPION *
door Angela Heins

Misschien koppelen van al deze verschillende meldingen VISMA??

door Ana Maria Nichitelea
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Enige tijd geleden hebben we in dit bericht (Weergave Infoblok) over het infoblok advies gevraagd aan jullie, onze klanten.
N.a.v. dit idee en de feedback die we hebben ontvangen, is er een verbetering uitgebracht waar een rubriek van het type "infoblok" altijd wordt weergegeven, ongeacht of bij de bettrefende activeit de optie "Gegevens wijzigbaar" aan staat.
Een toelichting is te vinden in de releasenotes van december 2022: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Self-Service/Self-Service-December-2022/ta-p/542525