Mijn Communities
Help
Saheed Nabie
CONTRIBUTOR *

Verzuim manager en Self Service tegelijkertijd open hebben

door Saheed Nabie (Bijgewerkt ‎30-09-2022 10:47 door Saheed Nabie )
Status: Gerealiseerd

We ervaren het volgende in het dagelijks gebruik van Youforce Verzuim Manager vs Self-Service;

 

Ik open eerst Verzuim manager in Google Chrome (Versie 103.0.5060.66 (Officiële build) (64-bits).

Vervolgens klik ik bijvoorbeeld op Agendabeheer. Dit venster laat ik openstaan en ik open een ander tabblad in dezelfde sessie van Google Chrome, Self Service.

Dus nu heb ik beiden Self-Service en Verzuim Manager open staan in 2  aparte tabbladen.

 

Het is nu  niet mogelijk om een uitvraag middels het zoekscherm linksboven in Verzuim Manager te doen van een nieuwe medewerker obv #Personeelsnummer of #Zoekstring (naam, of achternaam). OF de Agendabeheer te openen om de agenda in te zien.

 

De melding die volgt in een pop-up window is als volgt:

 

login1.youforce.biz meldt het volgende

Deze pagina kan niet meer worden opgevraagd!

Log opnieuw in!

 

 

Kan dit gefixt worden opdat beiden tegelijkertijd benaderbaar zijn?

 

PS: De incognito functie van de browser gebruiken is maar een workaround.

Dit zou zonder inzet van de incognito functie ook moeten werken! 

2 Opmerkingen
door Daniel_van_Bendegem
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Beste @Saheed Nabie 

 

Bedankt voor het aanmaken van dit idee. In oktober is er een wijziging geweest waardoor dit weer mogelijk is. Ik zal daarom de status van dit Idee wijzigen naar Gerealiseerd.

 

De autorisaties voor het inloggen worden in de browser cookies bewaard. Vandaar dat het wel mogelijk was om dit in twee verschillende browsers te doen. Er was een bug in HRSS die werd veroorzaakt door het gebruik van deze cookies. De oplossing hiervoor was door bepaalde cookies te verwijderen. Omdat de cookies van Verzuim Management en HRSS op dezelfde manier werden opgeslagen, werden ook de cookies van Verzuim Management verwijderd. De wijziging die heeft plaats gevonden heeft er voor gezorgd dat de cookies van Verzuim Management nu op hun eigen manier worden opgeslagen. Hierdoor worden deze niet meer verwijderd. Onze excuses voor het ongemak die dit met zich heeft meegebracht.

Saheed Nabie
CONTRIBUTOR *
door Saheed Nabie

Beste Daniel,

 

Dank voor de snelle opvolging van dit probleem. Dit scheelt ons zoveel klik werk in de dagelijse praktijk!

Ik heb het getest het is nu mogellijk om zonder de incognito modus de agendabheer en nog een sessie van Self-Service of Verzuim Manager er naast open te houden. Top! Bedankt!