Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Acties vanuit RVM toevoegen aan mijn 'Taken' op het bureaublad van Youforce (YOU-I-18)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Op dit moment worden de acties vanuit RVM niet getoond bij taken op het bureaublad van Youforce, dit is wel wenselijk om voor bijv. de manager inzichtelijk te hebben welke acties klaar staan.

Mogelijk zijn er meerdere modules die nog niet getoond worden bij 'taken'?

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ook het toevoegen van acties die in Performance management klaar staan is wenselijk.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Feitelijk wil je alle taken daaronder brengen. De taken moeten dan ook toegewezen worden aan de persoon en niet de rol waarmee hij (al dan niet toevallig) inlogt op Youforce. Leidinggevenden die nu inloggen als SLG zien bijvoorbeeld de taken die horen bij MGR niet.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Als toevoeging, het wordt nu verplicht in 2017 om de ziekmelding via HRSS te doen in plaats van RVM. Het risico is dat leidinggevenden niet vaak genoeg in RVM kijken. Als zij op hun bureaublad worden geconfronteerd met hun RVM taken, zal dit minder voorkomen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Tijdens de klantendag is aangegeven dat het nieuwe Youforce portaal deze functionaliteit bij zich zou moeten dragen. Ik heb de presentatie aan dit comment gehangen.

Visie_en_ontwikkelingen_Youforce_voor_de_Zorg_en_Overheid_HenkJan_van_Commenee.pdf

door Sonja Wachters
Status changed to: Status: Bestaat al

Hartelijk dank voor dit idee.
Deze functionaliteit is al aanwezig.
Dit idee zal dus niet verder behandeld worden.