Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Basis vacaturetemplate kunnen kopiëren

door Lieke Sterk Huis
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij hebben nu vanuit de implementatie een basis vacaturetemplate gemaakt. Echter is deze niet te kopiëren om een nieuwe template te kiezen.

Kunnen jullie ervoor kiezen als je een nieuwe template wil aanmaken dat je eventueel een bestaande template kan kiezen als basis?

9 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland

@Lieke Sterk Huis, momenteel is er geen kopieer optie beschikbaar binnen het vacature template management en kan er alleen handmatig een tekst worden gekopieerd. Wanneer we gaan doorontwikkelen op de vacature workflow, kunnen we deze wens daarin meenemen. Echter zal de focus eerst op andere projecten liggen is mijn verwachting, zoals de nieuwe email templates en een totaal kandidatenoverzicht. Ik zal je op de hoogte houden wanneer de vacatureworkflow op de agenda staat.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, hoe staat het met het doorontwikkelen van de vacature workflow? 

Mijn collega geeft het volgende aan:

Het zou prettig zijn en efficiënter werken als we de vacaturetekst vanuit de module zouden kunnen downloaden in word. Nu moet ik ieder vakje apart kopiëren. Het zou praktisch zijn als er een knop zit waarop ik kan klikken en het automatisch gedownload wordt in word.

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***
door Francis Bethlehem
  1. Het zou ook handig zijn als je de vacature die je aanmaakt (zonder template) om kan zetten in een template die kan worden opgeslagen.
  2. Het werken met verschillende basistemplates die je kunt kopiëren zo ook een enorme uitkomst zijn. Wij zetten onze lege templates nu in meervoud klaar zodat we die later snel kunnen bewerken, maar dit is niet meer nodig als je een template kunt dupliceren.
  3. Het downloaden van een wordbestand is ook handig. Het zou ook mooi zijn als je daarmee direct een voorbeeld hebt van de daadwerkelijke vacature. Op dit moment kun je een voorbeeld alleen zien op het moment dat je daar publiceren. Als blijkt dat er toch een fout in een template zit moet je dat op een later moment weer corrigeren (is erg foutgevoelig).
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, nu we 1,5 jaar verder zijn zou ik graag zien dat we templates kunnen kopiëren of gemakkelijker tekst kunnen overzetten in de vacaturetemplates. 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, wegens andere lopende projecten en weinig bijval van andere klanten, staat dit idee nog steeds op de backlog helaas.

 

Ik ben verder benieuwd wat precies het idee is van de wens "Het zou prettig zijn en efficiënter werken als we de vacaturetekst vanuit de module zouden kunnen downloaden in word. Nu moet ik ieder vakje apart kopiëren. Het zou praktisch zijn als er een knop zit waarop ik kan klikken en het automatisch gedownload wordt in word."?

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, het automatische downloaden vergelijk ik een beetje met een kandidaat die d.m.v. het CV uploaden de gegevens worden opgehaald om het sollicitatieproces te versnellen. 

Het gaat erom dat we een aantal standaard teksten hebben en als die teksten als een basistemplate kunnen zorgen in Easycruit, dan scheelt dat al ontzettend veel.  

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, ik begrijp helaas niet wat je bedoelt. Wellicht een keertje bellen? Je kunt mij een berichtje sturen.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Lieke Sterk Huis, net met onze developers gesproken over een vacature template dropdown menu, zodat je templates kunt kopiëren. Dit lijkt mogelijk te zijn en een relatief kleine aanpassing. Ik verwacht dat we in Q2 wel ruimte hebben hiervoor. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, super fijn dat het eraan komt. Dit scheelt ons veel tijd in het aanmaken van de templates