Mijn Communities
Help
Liesbeth HHL
CONTRIBUTOR **

Print functionaliteit voor externe beoordelaar in nieuwe groepsbeoordeling

door Liesbeth HHL
Status: Niet ingepland

Op dit moment is het niet mogelijk om het cv of een ander document te laten printen door een beoordelaar die geen gebruiker is van Easycruit. Als gevolg hiervan worden bij ons toch weer cv's via mail verstuurd. Dit vinden wij onwenselijk vanuit de AVG. 

 

Een Easycruit gebruiker kan wel zelf printen, deze 'knop' staat boven in beeld. Wij zouden dezelfde 'knop' graag zichtbaar hebben voor externe beoordelaars. 

 

Groet,

Liesbeth, gemeente Het Hogeland

 

 

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Liesbeth HHL, van meerdere klanten hebben we inmiddels deze wens vernomen. Ik heb het met ons development team besproken en inmiddels is de scope in kaart gebracht. Het is een relatief klein project en ik verwacht daarom dat we dit jaar deze verbetering kunnen opleveren. De functionaliteit zal per klant moeten worden aangezet, omdat er ook klanten zijn die deze functionaliteit niet willen gebruiken vanwege het AVG risico dat ermee gepaard gaat (rondslingerende data van kandidaten).

Liesbeth HHL
CONTRIBUTOR **
door Liesbeth HHL

@Maurice Eppenga  Dankjewel voor je reactie. Ik houd de releases in de gaten. 

francispool
VISMA
door francispool
Status changed to: Status: Nieuw

Nav recent overleg met productontwikkeling:

 

In verband met AVG en digitaliseringsbeleid zijn er ook veel organisaties die deze print knop pertinent niet willen. Ons voornemen is/was om daarom een keuzemogelijkheid te maken per klant voor deze knop. Dit maakt de technische scope direct groter en maakt het lastig dit idee te prioriteren op onze roadmap. Wij verwachten dit in ieder geval niet meer dit jaar.

 

@Liesbeth HHL 

@Birgit Kranenborg 

 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland