Mijn Communities
Help
njeliens
CONTRIBUTOR *

Status 'geëvalueerd'

door njeliens (Bijgewerkt ‎16-08-2022 11:08 door njeliens )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij zijn achter een onhandigheid gekomen. Wanneer een er een nieuwe kandidaat binnenkomt, staat deze op status “nieuw”. Op het moment dat een manager de kandidaat beoordeelt door middel van het groene vinkje/oranje vraagteken/rode kruis, verandert de status van de kandidaat naar “geëvalueerd”. Op dat moment weten wij dat we de kandidaat kunnen uitnodigen of afwijzen.

 

Nu gebruiken wij regelmatig de wervingsactie “cv forwarden naar e-mail”, om de manager erop te attenderen dat er een nieuwe kandidaat klaarstaat. Wanneer managers vervolgens de sollicitanten evalueren met het groene vinkje/oranje vraagteken/rode kruis, verandert de status niet meer naar “geëvalueerd” (zoals het wel doet als de kandidaat op status “nieuw” staat). De status blijft staan op “doorgestuurd via e-mail”, waardoor wij niet doorhebben dat we de kandidaat kunnen gaan uitnodigen of afwijzen. Kan dit aangepast worden?

 

Daarnaast zouden wij graag een kolom toegevoegd zien op de pagina van de vacaturelijst. Zoals er ook een kolom bestaat waarbij we in één oogopslag kunnen zien of er nieuwe kandidaten bij zijn gekomen (kandidaten met status “nieuw”), willen we ook graag een kolom waarbij we kunnen zien of er kandidaten op status “geëvalueerd” staan. Zie bijgevoegd screenshot.

 

Screenshot kolom idee EasyCruit.JPG

1 Opmerking
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@njeliens, het eerste punt dat je aanhaalt is een bug. Deze kan je indienen bij support zodat zij het kunnen gaan onderzoeken.

 

Het tweede punt is uitvoerbaar door development en zet ik op onze takenlijst. Ik durf alleen nog niet te zeggen wanneer we hiervoor ruimte vinden binnen onze roadmap planning. Ik zal je hier op de hoogte houden van de ontwikkelingen.