Mijn Communities
Help
Marijn
CONTRIBUTOR **

Template mail 'beoordeling van kandida(a)t(en)'

door Marijn
Status: Ingepland

Als ik in de nieuwe versie een collega uitnodig voor een groepsbeoordeling, dan krijgt die collega een mail met een link naar het Team Review-platform. Dit is een automatisch gegenereerde mail die niet aangepast kan worden, afkomstig van noreply@easycruit.com

Mijn collega beantwoorde deze mail, omdat mijn naam bij dit adres stond en zij nog een vraag had. 

Graag zou ik een zin toegevoegd zien met iets in de trant van: 'Op deze mail kan niet gereageerd worden.' Ik ging op zoek bij e-mailtemplates, maar daar zie ik deze mail niet tussen staan? Zou ook wel fijn zijn.

 

5 Opmerkingen
RichardR
CHAMPION **
door RichardR (Bijgewerkt ‎08-06-2023 15:14 door RichardR )

@Marijn 

Beste Marijn,

Is deze niet terug te vinden onder Instellingen > E-mail templates en dan onder overige.

RichardR_0-1686229824585.png

Met vriendelijke groet,

Richard

 

Marijn
CONTRIBUTOR **
door Marijn (Bijgewerkt ‎27-06-2023 09:15 door Marijn )

@RichardR Ok, ik had deze al gezocht, maar die kon ik niet vinden? Kun je mij een printscreen sturen waar ik deze zou kunnen zien?

 

RichardR
CHAMPION **
door RichardR

@Marijn 

Beste Marijn,

Bij deze het schermafdruk.

RichardR_0-1687861619418.png

Met vriendelijke groet,

Richard

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Marijn @RichardR, dat is het template van de oude groepsbeoordeling. De nieuwe groepsbeoordeling is momenteel nog niet beschikbaar als template, maar dit verwachten we wel op te kunnen leveren nadat we klaar zijn met de nieuwe interview booking workflow/template en bijbehorende kalender integratie.

door Maurice Eppenga (Bijgewerkt ‎13-02-2024 13:50 door Maurice Eppenga VISMA )
Status changed to: Status: Ingepland

@Marijn 

We hebben inmiddels de afzender duidelijk gemaakt voor de ontvanger: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-november-2023/ta-p/620895

 

Het bewerkbaar maken van het template is inmiddels ingepland nu we de nieuwe interview workflow en templates live hebben.