Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

samenvoegvelden/tags Email template functioneren niet allemaal

door René van Dijk
Status: Gerealiseerd

mail gebruiker uit naam contactpersoon = {contact-person} maar geeft afzender

mail gebruiker stuurt uit eigen naam  = {name}  

 

Bij het aanmaken van het project is het bij het onderdeel “afdeling & contact personen geven wij de afzender aan van de notificaties/mail

 

In de template staat standaard {name} (waar ik eigenlijk de tag contac-person) dit gaat in het enkel bij de eerste automatische gegenereerde bevestiging van sollicitatie goed en staat de contactpersoon als afzender. In de volgende mailtjes gaat het niet goed en wordt de naam van de gebruiker vermeld die de mail verstuurt.

 

Mijn verwachting is dat als ik afzender contactpersoon is dat het samenvoegveld {contact-person) is en als ik de gebruiker als afzender wil die de mail verstuurd dat het dan samenvoegveld {name}

daarnaast werken heel veel samenvoegvelden niet volgens de lijst van VISMA die bij de training voor key-users wordt uitgereikt

 

@ALL  @Anonymous 

2 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@René van Dijk, zoals besproken tijdens onze meeting, het samenvoegveld {contact-person-name} wordt momenteel toegevoegd aan de code van alle genoemde email templates uit de handleiding (hij bestond alleen voor enkele van deze templates). Verwachte oplevering is de volgende release, deze verwachten wij op dinsdag 7 februari.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@René van Dijk, dit idee is inmiddels gerealiseerd. Zie de release notes voor meer informatie.