Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Internetlink naar de opleider ook beschikbaar stellen bij aanvragen vanuit "Mijn profiel" (LRMN-I-55)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Bij het opleidingsaanbod staat bij elke opleiding een link naar de opleiding zelf. Als men een opleiding wil aanvrager, moeten de planningsgevens (alle lesdata) ingevuld worden.

Binnen de NP kunnen medewerkers een opleiding aanvragen, zonder een sessie datum aan te geven. Zij worden op de wachtlijst geplaatst. Op het moment dat zij een sessiedatum willen kiezen wordt de aanvraag geopend vanuit de tegel "Mijn profiel".

Hier ontbreekt echter de link naar de opleiding, zodat zij eerst via "opleiding kiezen" de lesdagen moeten kopiëren, dan "mijn profiel" openen om de aanvraag voort te zetten. Dit is omslachtig en gebruiksonvriendelijk. 

 

Wij willen de link naar de opleiding ook tonen bij een aanvraag vanuit "Mijn profiel"   

  20170104 Bijlage bij Wens toevoeging link bij Mijn Profiel.docx

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.

 

Bedankt voor de genomen moeite voor het indienen van de wens.