Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Automatisch genereren werkgeversverklaring (SLSR-I-120)

Status: Bestaat al

Het zou handig zijn als (bijvoorbeeld via Self Service) er een werkgeversverklaring (voor hypotheek) als word document uit het systeem zou kunnen komen waarop bijna alle velden al vanuit HR Core zijn gevuld. 90% van de velden op die verklaring zijn immers al bekend.

9 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wij hebben zo een verklaring al jaren. gebouwd in Officelink, werkt prima..

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Aha, klinkt goed. Ik zal dat eens navragen. Ik kan mij voortellen dat alle HR afdelingen hier profijt van zouden hebben en dat het dus mooi zou zijn als RAET dat standaard voor iedereen beschikbaar stelt.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Wanneer je Docs hebt kun je dit heel mooi inrichten. Wanneer er bij ons een medewerker via Self Service een aanvraag doet voor een werkgeversverklaring komt de aanvraag in onze te doen lijst met een ingevulde werkgeversverklaring. De verklaring moet alleen nog even gecontroleerd worden en soms een kleine aanpassing.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Oke top, we gebruiken nog geen Docs, maar dat klinkt wel heel handig. Dank voor de tips!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Volgens sommige hypotheekverstrekkers moet de werkgeversverklaring met de hand (blauwe pen) worden ingevuld. Heeft niemand daar problemen mee?

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

ja, hoor, hebben wij ook problemen mee. Regelmatig komt er werknemer met een verklaring terug, die moet dan door ons met de hand worden overgeschreven...shit happens....we kunnen wel weigeren, maar duperen dan de werknemer.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Nee, hebben wij nog nooit problemen mee gehad. Wij vullen altijd de verklaring in in Word en ondertekenen de print dan met een blauwe pen en stempel. We hebben zo al honderden verklaringen gemaakt.

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Ik heb hem zelf gebouwd in Self Service. Werkt ook prima.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Je kunt ook een OV-verklaring door het Docs in combinatie met de HRSS laten maken, of een Integriteitsverklaring. In laatste geval: PSA start workflow als mail hebben gekregen dat formulier nieuwe medewerker is verwerkt en in Beaufort terecht gekomen is. Gegevens van formulier komen via docs op template en gaat naar manager.Deze hoeft alleen maar te printen, onder neus werknemer te duwen, handtekeningen er op, scannen en weer terughangen in workflow. Vervolgens met knop direct het Personeelsdossier in.