Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Bijlagen bij nieuwe medewerker naar Personeelsdossier kunnen sturen (SLSR-I-72)

Status: Gerealiseerd

Wanneer er nu een nieuwe medewerker via Self Service wordt aangemeld kunnen de bijlagen die bij de indienstmutatie zitten niet naar het personeelsdossier gestuurd worden. Nu moet je de bijlagen eerst opslaan en later uploaden in het personeelsdossier wanneer het dossier is aangemaakt. De mutatie van een nieuwe medewerker is de mutatiesoort waarbij de meeste bijlagen zitten die naar het personeelsdossier moeten.

Graag zouden wij zien dat de bijlagen vanuit de indienstmutatie in een soort wachtbestand worden klaar gezet voor het personeelsdossier en wanneer het dossier van de medewerker is aangemaakt de bijlagen dan toegevoegd worden aan het betreffende dossier.

18 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Lijkt me heel handig, vreemd dat dit al niet zo ingericht is 😉

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Bij een nieuw dienstverband is het persoonsnummer al bekend

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo,

Waarom krijgen wij jullie mailtjes? Dit is volgens mij interne mail.

Met vriendelijke groet,

Hans Suijs
Salarisadministrateur

Koninklijke Kentalis
Theerestraat 42
5271 GD SINT-MICHIELSGESTEL
Postbus 7, 5270 BA SINT-MICHIELSGESTEL
T 073 55 88 368
E-mail: H.Suijs@kentalis.nl
www.kentalis.nl
KvK 02070578
Werkdagen: ma, di, wo, do en vr (even weken)

[cid:image001.jpg@01D1E80C.77ECE340] Als horen of communiceren niet vanzelfsprekend is

Van: Raet [mailto:2509b9d93f98d4d743f7fe26@mailer.aha.io]
Verzonden: woensdag 27 juli 2016 13:30
Aan: Aha!
Onderwerp: GJ van der Kooij responded to idea SLSR-I-72 Bijlagen bij nieuwe medewerker naar Personeelsdossier kunnen sturen

Image 1.jpeg

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Helemaal mee eens, nu moeten de documenten op een later moment handmatig worden ingehangen of met het tweede afrondingsproces van de indiensttreding allemaal opnieuw als bijlage worden toegevoegd.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dat zou heel fijn zijn ze moeten nu handmatig worden toegevoegd

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Z.s.m aulstublieft

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Door de problemen / vertraging met de import van de documenten in Personeelsdossier is het de afgelopen dagen bij een aantal nieuwe medewerkers goed gegaan 🙂

Onbedoeld natuurlijk, maar het kan dus wel ..........

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

In de roadmap 2017 lees ik niets over de oplossing hiervoor. Kan de admin iets meer info geven over wanneer de oplossing beschikbaar zal zijn?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Kun je ook bij nieuw dienstverband de bijlage naar PD laten sturen? persnr. is nl. al bekend.

Op de Servicedesk werd gezegd dat het alleen bij nieuwe medewerker kan.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

We zijn zo langzaamaan in het najaar van 2017 belandt....

 

@Raet, Wat is er over dit 'geplande' idee te melden??

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is deze mail voor mij bestemd?

Met vriendelijke groet,

Mia Litjens | Medewerker HR-Control | Gemeente Venray
Postbus 500, 5800 AM Venray | Raadhuisstraat 1, 5801 MB Venray
T +31 (0)478 52 3331 | I www.venray.nl

Aanwezig op: (maandag, dinsdag en woensdag)

[cid:image001.jpg@01D32B04.525A75C0]

Van: Raet [mailto:9379694895cacea63a10a665@mailer.aha.io]
Verzonden: maandag 11 september 2017 13:39
Aan: Aha!
Onderwerp: A van den Broek responded to idea Bijlagen bij nieuwe medewerker naar Personeelsdossier kunnen sturen

Image 2.jpeg

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik zie dat het gepland staat voor de roadmap 2017. 2017 eindigt en ik ben erg benieuwd wanneer dit uitgerold gaat worden. In de release staat namelijk niets.........

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als ik de release mag geloven staat het voor HRCE voor deze week gepland.....

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Klopt. Het werkt nu ook al. We hebben het sinds kort in gebruik. We zijn heel blij met deze optie

Let op: Het werkt alleen bij nieuwe medewerkers, niet bij nieuwe dienstverbanden!!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

De releasenotes van maart 2018 geven aan dat dit dan officieel gerealiseerd is. We zijn er blij mee.

Het kan overigens nu al. Jammer dat het zich beperkt tot nieuwe werknemers; bij nieuwe dienstverbanden moet dit eigenlijk ook kunnen.

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik zie dat dit idee voor 2017 staat gepland. Het is nu 2018. Wanneer komt deze functionaliteit?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In de releasenotes staat toch aangegeven dat dit inmiddels werkt en de wachttijd zelfs opgerekt is, LRA van den Eijnden??

"Wanneer een nieuwe medewerker is ingevoerd, maar nog niet een actief dienstverband heeft, dan kunnen de documenten nog niet toegevoegd worden aan het Personeelsdossier. Pas als de medewerker een actief dienstverband heeft in Self Service kan het document in het Personeelsdossier aangeboden worden. Als een medewerker nog geen actief dienstverband heeft op het moment van aanbieden, dan wordt 24 uur later het document nog een keer aangeboden. In de huidige functionaliteit werd dit voor maximaal 7 dagen uitgevoerd. Op basis van feedback van onze klanten, hebben we dit nu aangepast naar 93 dagen. Hiermee zorgen we ervoor dat voor medewerkers die tot 3 maanden voor het begin van indiensttreding de documenten niet uitvallen, maar doorgezet kunnen worden naar het Personeelsdossier."

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Reactie Product Owner Self Service Raet:
In de relaese van 2018-03 is deze wens gerealiseerd. De bijlagen worden aan het personeelsdossier "aangeboden" tot het moment dat de medewerker een actief dienstverband heeft en in het personeelsdossier aanwezig is. De bijlagen worden dan in het personeelsdossier verwerkt.

Releasetekst:
"Wanneer een nieuwe medewerker is ingevoerd, maar nog niet een actief dienstverband heeft, dan kunnen de documenten nog niet toegevoegd worden aan het Personeelsdossier. Pas als de medewerker een actief dienstverband heeft in Self Service kan het document in het Personeelsdossier aangeboden worden. Als een medewerker nog geen actief dienstverband heeft op het moment van aanbieden, dan wordt 24 uur later het document nog een keer aangeboden. In de huidige functionaliteit werd dit voor maximaal 7 dagen uitgevoerd. Op basis van feedback van onze klanten, hebben we dit nu aangepast naar 93 dagen. Hiermee zorgen we ervoor dat voor medewerkers die tot 3 maanden voor het begin van indiensttreding de documenten niet uitvallen, maar doorgezet kunnen worden naar het Personeelsdossier."