Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Keuze dienstverband bij opstarten HRSS werkt verwarrend; toon meer info (SLSR-I-148)

Status: Bestaat al

Als een gebruiker meerdere dienstverbanden heeft gehad, wordt bij het opstarten van de HRSS een scherm getoond met de dienstverbanden. De werknemer moet dan een keuze maken. De informatie is niet voor elke gebruiker duidelijk, want heel geënt op de professionele gebruiker, of geen onderscheid makend tussen soorten arbeidsrelatie. Als persoon binnenkomt als uitzendkracht, daarna in vast dienst, zelfde afdeling en zelfde functiebenaming, is er nauwelijks onderscheid te zien.

Ergens zou moeten worden aangegeven, wat het courante dienstverban is, wat de persoon zou moeten kiezen.

Of de gebruiker zou zonder inlogschermpje in de HRSS moeten komen, en bij het indienen van bijvoorbeeld een declaratie dit alleen op het huidige dienstverband moeten kunnen doen. Terwijl hij de mutaties van alle dienstverbanden onder een en dezelfde account kan zien.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hoi, als het gaat om beëindigde dienstverbanden. je kan bij beheer, groepen, selecteer betreffende werkgever en aldaar instellen dat beëindigde dienstverbanden geen toegang hebben tot HRSS.. Ik heb bij ESS mogen dienstverbanden uitdienst zien t/m dag, 31 staan. Anders contact met de helpdesk, zij hebben mij indertijd ook mee geholpen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Mijn dank. Dat is een mogelijkheid.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Ik heb dit nu ingesteld. In de tijd dat de gebruiker dus uit twee dienstverbanden kan kiezen, werkt het schermpje nog steeds heel verwarrend.