Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Per bulk verwijderen formulieren (SLSR-I-142)

Status: In onderzoek

Per bulk verwijderen formulieren

Via de tegel <Verwijderen formulierinstanties> is het mogelijk om formulieren uit Self Service te verwijderen op basis van een mutatienummer. We willen graag de mogelijkheid hebben om meerdere formulieren met een mutatienummer in één bulkhandeling te verwijderen.

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

In workflowbeheer kun je al op basis van een op te geven periode formulierinstanties verwijderen. Welke selectiemogelijkheid zou je dan nog meer willen hebben?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

We willen de mogelijkheid hebben om ruim 60.000 workflows die niet meer worden gebruikt, te verwijderen. Heeft niets met de datum uit te staan.

Met vriendelijke groet,

Leo Vis
Functioneel Beheerder

Politie | IV-Organisatie | Dienst Informatiemanagement
Zeisterweg 1, 3984 NH Odijk
È 088-33 933 04

Werkdagen even weken: maandag t/m donderdag
Werkdagen oneven weken: maandag t/m vrijdag

Let op: wij hebben ook een functionele mailbox: FBYouforceAutorisaties@politie.nl
Dan kunnen uw vragen wellicht sneller worden opgepakt.

P please don't print this e-mail unless you really need to. Be Green!

Van: Raet [mailto:fb7fbd1abd632c5c4121c191@mailer.aha.io]
Verzonden: woensdag 21 september 2016 12:12
Aan: Aha!
Onderwerp: G. Bussink responded to idea SLSR-I-142 Per bulk verwijderen formulieren

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik zou er ook niet ongelukkig van worden als we oude Workflows in een bulk kunnen verwijderen 🙂

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Zou ook graag een keuze kunnen maken op formulier, bv. soort declaraties. Zie veel declaraties die nog op indienen staan van 2015. Wil deze graag verwijderen maar per mutatienr. kost het veel tijd.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het zou prettig zijn om bv per fomulier die op indienen staan te kunnen verwijderen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Per formulier zou ook een optie zijn T. von Kriegenbergh - van Lierop, maar meestal wil je toch iets als een bulk verwijderen. En dat kan natuurlijk door datums op te geven en de status indienen. Sorteer de formulieren en selecteer alleen degene die je wilt verwijderen.

Overigens dacht ik dat Raet voor ons zou schonen...?