Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Verwijder de knop 'Lijst verversen' (SLSR-I-173)

Status: Realisatie onwaarschijnlijk

De knop Lijst verversen is te vinden in Functies/Salarisschalen en Afdelingen/Functies. De knop wordt maar zeer incidenteel gebruikt en kan rampzalige gevolgen hebben als deze per ongeluk toch wordt gebruikt. Voorstel/eigenlijk eis: haal de knop hier weg en breng hem apart onder als tegel bij Beheer.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dus..... om de consequenties van je acties te kunnen overzien, moet je feitelijk voor alles geautoriseerd zijn? Da's de omgekeerde wereld. Als Beheerder moet je kunnen bepalen welke knoppen behoren tot het profiel en welke niet. En wil je toch een keer de actie uitvoeren, dan moet je je eerst voor deze actie autoriseren. Overigens staat het de beheerder vrij om die knop vrij te geven of niet. Beide knoppen geven overigens een waarschuwing. En die klik je dus zo weg met fatale gevolgen. Dus wat is de ware reden dat dit niet geprogrammeerd kan worden?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

IK sluit me aan bij AJ Boon, het schijnt dat dit maar heel zelden gebruikt wordt dus het lijkt met niet meer dan logisch om deze knop te verbergen om klanten tevreden stellen. Ingeval het noodzakelijk is om in zijn geheel te verversen is het handig als dit dan via RAET aangevraagd wordt. Je maakt hiermee heel veel klanten gelukkig heb ik het idee.