Mine områder
Hjelp
ArntSteffensen
PARTNER

Vat/org nr på faktura

av ArntSteffensen
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

Fått forespørsel fra en kunde om det er mulig å få med org.nr til kunden på utgående fakturaer fra Webfaktura.

I dag kommer avsender sitt org nr på fakturaene.

Vår kunde har fått innspill fra en av sine kunder at de ønsker at deres org nr skal vises på fakturene.

Har fått tilbakemelding om at dette ikke er mulig i Webfaktura i dag, men ble anbefalt å legge inn et ønske om det her.  🙂

 

 mvh

Arnt Steffensen

90915901

arnt@istinn.no

4 Kommentarer
av Svein Holanger (Oppdatert ‎02-03-2018 08:54 av Svein Holanger VISMA )
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!

Hei. Å endre på PDF-fakturaen er i dag en krevende oppgave. På sikt kan vi vurdere dette. Vi vil etter hvert endre til en bedre PDF-generator, og vil derfor ikke vurdere dette før den er på plass.

Workaround: Legg orgnummer i adresse1-feltet og adressen i adresse2-feltet. Vil ikke dette være en god workaround?

ArntSteffensen
PARTNER
av ArntSteffensen

Hei,

Takk for tilbakemeldingen. Skal viderebringe forslaget ditt til Workaround til kunden.

 

Ønsker deg ei fin påske.

 

Arnt

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei! Jeg har samme problem. Jeg fakturerer til mange utenlandske kunder og de krever at jeg har VAT nummer på fakturaen. Jeg er også en webutvikler og har laget et faktura program for en av klientene, så hvis dere trenger hjelp så kan jeg mer enn gjerne hjelpe til med dette.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"