Mine områder
Hjelp
Guro Momrak
CONTRIBUTOR ***

Velge sammenligningsår på dashboard

av Guro Momrak
Status: Stem - Vi vurderer!

Vi har fått forspørsler fra kunder om mulighet til å velge sammenligningsår på dashboardet. nå som vi er i nytt år også er det ganske tomt der, og de ønsker muligheten til å kunne få opp historikk. 

De bruker dashboardet aktivt og hadde vært fint å hatt mulighet til å få fram tidligere år. 

3 Kommentarer
av Svein Holanger (Oppdatert ‎08-01-2018 10:17 av Svein Holanger VISMA )
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!

Dette hørtes ut som en god ide. Nå i januar er oversikten veldig tom.

Vil skal se på mulighetene for dette. 

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Kristoffer Tjemsland1

Hei, 

 

Vi har fått spørsmål om å få ta ut historisk omsetning sortert pr. produkt, pr. år. Inne på hvert produkt kan man pr. nå se månedlig omsetning på valgt produkt, kun for inneværende år. Jeg skulle ønske man her kunne "blå" i årene, frem og tilbake. Jeg skulle også ønske det var mulighet for å ta ut en liste over produkttransaksjoner, altså omsetning pr. produkt, pr år, slik at kundene kan sitte å analysere salget sitt på egen hånd. Pr. nå ser det ikke ut som vi kan hjelpe kunden vår med dette, da produkttransaksjonene heller ikke kommer med over til Visma Business. 

 

Ønsker en samlet omsetningsstatistikk pr. produkt, pr år, for alle år tilbake i tid.Ønsker en samlet omsetningsstatistikk pr. produkt, pr år, for alle år tilbake i tid.Ønsker man kunne bla frem og tilbake i åreneØnsker man kunne bla frem og tilbake i årene

 

Mvh

Kristoffer Tjemsland, 

Tveit Regnskap AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"