Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kommentarer som er lagt på før dokumenter blir sendt til Approval

av Anonymous
Status: Akseptert

Legger inn et ønske på vegne av flere kunder om at kommentarer som er satt på et dokument før det sendes på flyt blir med til Approval. Mange gjør ferdig dokumenter mtp kontroll, kontering og kommentarer før de sendes på flyt og sender ut flere dokumenter til samme godkjenner/flytgruppe samtidig. Hvis man skal ha kommentarer med ut til Approval må de settes på når det sendes på flyt, og da må dokumenter håndteres ferdig ett for ett. Dette oppleves av flere som en mer tungvindt måte å jobbe på. 

8 Kommentarer
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Godt forslag. Stem!

Thomas_H
CONTRIBUTOR *
av Thomas_H

Det burde vel være en selvfølge at kommentarer fra VDC kommer over i Approval. Har Visma noen planer om å få dette på plass @Svein Holanger ?

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Åpen

Alle kommentarer som legges til når du manuelt sender en faktura på flyt, kommer med over til Approval. Det er de kommentarene som leges til under dokumentlisten, som regnes som interne meldinger, og ikke blir sendt til Approval. Det ligger i vår "backlog" at vi ønsker å gjøre noe med dette, men vi vet ikke enda når vi får mulighet til dette.

av Svein Holanger
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
av Svein Holanger
Status changed to: Status: Akseptert
 
av Jan-Arve Aarseth

Dette er det flere av våre kunder som ønsker og det hadde vært fint å få bekreftet når dette kommer i Doksenter/Approval.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Dette er noe vi har et sterkt ønske om! Det burde jo ikke være nødvendig å sende dokumenter manuelt på flyt for å kunne legge til kommentar. Når regner dere med at dette vil være løst? 

Ørnulf Lindset
CHAMPION *
av Ørnulf Lindset

Er helt enig i at kommentarer bør være med til Approval, men det må i denne sammenheng skilles mellom systemets logging av hendelser og merknader som gjelder dokumentet.  Dersom all logging også vises i Approval er jeg redd at faktiske kommentarer drukner og ikke blir fanget opp av den som skal godkjenne dokumentet.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"