Mine områder
Hjelp
Bjørn H. Sandvik1
CONTRIBUTOR **

Forbedre skjermbilde for Epost meldingskonfigurasjon - Epost innhold (1120059)

av Bjørn H. Sandvik1
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei

 

Tekstboksen for "Epost innhold" i skjermbilde 1120059 er lite funksjonell og feltet EmailMessageConfig.BodyContent (9583) veldig begrenset. Det hadde vært fint om det i det aller minste var enklere å legge inn en tekst med linjeskift. HTML og grafikk-/signaturmuligheter hadde også vært kjekt, men i det aller minste muligheten for en pent strukturert tekst. 1000 tegn er også litt i minste laget.

 

Jeg skulle nettopp legge inn en lengre meldingstekst til mailfaktura, og det endte opp med at jeg måtte redigere teksten i SQL siden tekstboksen i Global er for spinkel.

 

-B

2 Kommentarer
amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av amundsf

Linjeskift kan vel legges til ved ctrl+enter? Eller vil det kanskje ikke gi linjeskift i mailen/html?

 

Høyden på feltet:

I design studio kan man for feltet under fanen egenskaper aktivere "vertikal scroll". Da kan man legge til flere linjer enn høyden på feltet. Kunne vel vært aktivert som standard her m.fl. steder ja.

Bjørn H. Sandvik1
CONTRIBUTOR **
av Bjørn H. Sandvik1
Heisann, Jepp, har måttet endre i Design Studio - som flere andre steder. Får ting til å funke bare man skrur litt, men som du hinter enighet om, så skulle dette vært tilrettelagt og testet skikkelig av Visma før release. Greit for meg som har kompetanse til det.. Verre for kunder som bare vil og forventer at ting skal fungere. -B
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"