Vil det snart komme på plass driftsmiddelkartotek i periode også slik det er i å...
Hei! Vi har betalbar skatt i år 2023. Og må få benyttet noe av den "Ubenyttede f...
Hei, har bestilt period&år for å kunne avslutte et AS. Er innlogget, men får ik...
Jeg sliter med å få inn Virkelig verdi på selskapets investeringer i aksjefondin...
Vi ønsker å motta tilleggsposteringer fra revisor på SI-fil (eller lignende) som...
Hvor i Periode og År fører mann dette?
Har to ulike selskaper med aksjer, referansekontoer er like på de to firmaene, m...
Hei, har postert arbeidsgodtgjørelse for 2 personer i et DA. Kommer ikke frem på...
Heiformuesskatt for samvirkeforetak.Hva konto skal jeg bokføre for formuesskatt ...
En liten tilbakemelding herfra. På klienter med veldig liten balanse, så er det ...
Hei,Det gjelder kunde som er registrert i Svalbard men hele inntekter og driften...
Har et aksjeselskap som skal avvikles i 2024. Av den grunn har vi behov for forh...
For mine klienter føres det terminvise avskrivninger regnskapsmessig.Dette utgjø...
Hei. Selskapet vårt deler mellom skattepliktig og ikke skattepliktig virksomhet....
Skal vi legge inn tall fra aksjeoppgaven RF-1088 i Visma periode og år, og evt. ...
Sendte denne i fjor også og sender på nytt nå - da det egentlig ikke har blitt n...
Hei! Hvordan løses grunnrenteskattebregning for havbruk i Visma periode år? Er d...
Hvordan fører jeg opp Skattemessig tilbakeføring FoU- som fradrag i næringsinnte...
Synes man skulle kunne koble opp hver deltaker i ans/da mot hver enkelt egenkapi...
Finnes det muligheter for å sette inn formler for å hente tall fra regnskapet i ...
https://www.skatteetaten.no/veileder-til-skattemelding-for-formues-og-inntektssk...
Kan man importere saldobalanse fra excel flere ganger?
Vi har noen klienter som skal ta i bruk Periode og År nå hvor det ikke er brukt ...
Er det mulig å opprette en klient i VPÅ uten org.nr evt fiktivt org.nr ?Jeg har ...
Hei. Jeg sliter med å finne ut hvordan jeg skal legge inn formuesverdien på en u...
Er helt ny i Periode og År, finner ikke noe steder man kan endre rekkefølgen på ...
Hei. Jeg har en kunde som utarbeider notene sine selv. Tidligere år har vi bare ...
For ligningsåret 2023 opererer myndighetene med to forskjellige kalkulasjonsfakt...
Jeg har noen organisasjoner, som er regnskapspliktige, men har et litt annet reg...
Hei. Jeg får melding om området "forskning og utvikling" er utilgjengelig. Skull...
Periode & År har ikke støtte for konsernkonsolidering. Som kunde av Periode & År får du kostnadsfri tilgang til Finale Konsolidering for å kunne kons...
Vi har nå på plass støtte for vannkraftverk. Les mer om dette i kunnskapsseneteret
(OppdatertFølgende fremgangsmåte kan følges: Du registrerer alle driftsmidler med anskaffelsesdato i omdannelsesåret og kostpris lik regnskapsført verdi på omd...
Her vises hvordan dette føres