Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Approval - flere datofelt

av Anonymous
Status: Åpen

Hei,

vår innkjøper savner flere datofelt under Approval i forbindelse med fakturakontroll. Behandlingsdato hjelper ikke mye når han får beskjed fra meg om å få unna alle fakturaer med fakturadato i juli 🙂

Vi etterlyser derfor en mulighet til å få inn fakturadato og forfallsdato på selve fakturaen.

3 Kommentarer
av Svein Harald Engeli2

Det er svært frustrerende at ikke fakturadatoen vises i Approval - dette er den datoen de største av våre klienter forholder seg til - ofte i større grad enn forfallsdatoen.  Misnøye blant de største klientene er ikke bra, hverken for oss eller Visma.

MarianneFoss
CONTRIBUTOR **
av MarianneFoss

Vi har også et ønske om at Periode skal vises i Approval. Det hender vi må sette periode til en annen måned enn fakturadato. Dette pga vanskeligheter med å stenge perioder siden vi benytter Branches. 

Harald_Kjelstrup
CONTRIBUTOR **
av Harald_Kjelstrup (Oppdatert ‎22-01-2020 13:43 av Harald_Kjelstrup )

Det er fortsatt en del funksjonalitet som mangler i Approval. Det burde være mulig å velge hvilke kolonner som skal vises i rent lesemodus (altså ikke redigerbart). Det bør som et minimumvære mulig å se periode og mva-kode. Gir mangelfull kontroll av periodisering og mva-behandling og medfører at vi må ha dobbelt opp av systemer for  bruke VDC for å gå inn å sjekke informasjonen som ligger inne.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"