Mine områder
Hjelp

Kolonne for prosjektbeskrivelse i Approval

av Espen - Blink Hus Ringerike
Status: Trenger mer informasjon

Under redigeringsprogram i Approval er det kolonne for prosjektnummer, men ikke prosjektbeskrivelse. Det gjør at man må slå opp prosjektnummer for å sjekke om det er ført på rett prosjekt.

 

Det hadde vært til stor hjelp om man kunne legge til kolonne for prosjektnavnet i varelinjen. Man kan få opp kontobeskrivelse, men ikke prosjektbeskrivelse.

4 Kommentarer
Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Hei Espen! Gjelder dette Approval i forbindelse med Fravær, Reiseregning og lønn? Kan virke som ønsket ditt er koblet til inngående faktura (til regnskap) ref din kommentar om varelinje? Eller har jeg misforstått? mvh Henrik Horn Product Manager Visma Mamut AS
Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon
 
av Espen - Blink Hus Ringerike

Nei, dette gjelder Approval i forbindelse med attestering av inngående fakturaer. Var ikke klar over at det var flere kategorier her..

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Hei igjen, ingen problem Espen. Ble bare litt usikker siden det lå under Lønn og Reise/Utlegg, Jeg har lagt det in inn til selve Approval sidene som da er: https://community.visma.com/t5/Visma-net-Approval/ct-p/NO_SW_Vismanet_Approval Følges opp videre herfra. Takker for innspill! mvh Henrik Horn Product Manager Visma Mamut AS
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"