Mine områder
Hjelp
Ronny Årdal
PARTNER

Kontering - mulighet for å avgrense kva kostnadsbærere ein attestant kan søke opp / kontere på

av Ronny Årdal
Status: Åpen

Hei,

 

Foreslår som eit forslag ein mulighet for å begrense kva kostnadsbærerer ein godkjenner kan få opp i søket og/eller kontere på i i Approval

 

Det er ikkje alle som godkjenner fakturaer som har eit like klart forhold til kva kontonr ein skal bruke og om ein då for eksempel søker etter "Verktøy" kan dei då og fort finne på å føre fakturaen mot ein balansekonto som heiter noko med verktøy i staden fore ein utgiftskonto. Då kunne våre greit og satt opp kva kontointervall som viser ved søk og/eller som er mogeleg å føre på for den enkelte godkjenner.

 

F. eks "Alle kontoer" / "Ikkje balansekontoer" eller eit kontointervall. Slik at 12xx kontoane i vedlagte søk ikkje viste for godkjenner

1 Kommentar
H-K
CONTRIBUTOR *
av H-K

Hei,

Helt enig, mange som konterer fakturaer med både inntekts- og balansekonti dersom det er samme  navn. Vi bruker One Stop Reporting, det gjelder også for prosjekt og avdeling. Vi bruker One Stop Reporting et veldig bra rapporteringssystem, der definerer vi hvilke avdelinger/prosjekt den enkelte skal ha tilgang til. Mitt ønske er at vi får tilsvarende løsning i Visma Approval, slik det er nå, må en fra økonomiavdelingen se over at fakturaen er riktig kontert på kontonivå etter den er ferdig godkjent og før den bokføres. 

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"