Mine områder
Hjelp
kristinanygaard
PARTNER

Utskrift av utførte betalinger Visma.net AutoPay

av kristinanygaard
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker oss mulighet til å eksportere en fin oversikt over godkjente og utførte betalinger i Visma.net AutoPay.

4 Kommentarer
av Ramon H. Iversen
Sikter du her til oversiktsbildet og ønskes det en utskrift på f.eks. enkelt transaksjonsnivå for en bestemt leverandør? Hadde også vært greit å vite hva denne utskriften skal brukes til.
Juljor2210
PARTNER
av Juljor2210

Jeg sikter til oversiktsbildet, ja. 

 

Dette er ønske fra regnskapsførere slik at de kan sende denne oversikten til kunden. I utangspunktet var det ikke noe ønske om å filtrere på leverandør, kun muligheten for å ta ut en grei utskrift. Dersom kunden vil ha dette nå blir det tatt skjermbilde fra visma.net, og det ser ikke så pent ut.

av Susanne Halvorsen

Hei. 

 

Vet ikke om du har fått svar eller om dette er til hjelp, men hvis du bruker Visma Business:

 

Jeg bruker å gå inn på "Betalingsformidling" --> "Oppslag betalinger" --> "Søk betalinger" --> "Ctrl *" --> Velg den bunten du ønsker å sende over til kunden for å vise oversikt. Velg så skriv ut til excel så kan du redigere den til slik du ønsker. 

 

Hilsen Susanne

birteskar
CONTRIBUTOR *
av birteskar

Vi ønsker også denne, da eks revisor ofte ber om om slik dokumentasjon. En utskrift på en bunt, som viser alle betalinger i bunten, samt hvem som godkjente og når det ble godkjent. I dag logger vi inn og tar screenshot, men hadde vært fint med en pdf vi kunne tatt ut.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"