Mine områder
Hjelp
Siri_Hovland
PARTNER

Avvisning kommentar

av Siri_Hovland
Status: Stem - Vi vurderer!

Når leder skal avvise en registrering fra en ansatt, må man legge inn kommentar til avvisningen. Dette er påkrevd, og det er bra. Men kommentaren synes ikke for den ansatte, og det vekker en god del frustrasjon. Dette må komme på plass. 

Vennlig hilsen

Siri 

4 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

De som sitter med personalansvar, ønsker seg tilbake til timelister på papri.

I dag må de avvise med kommentar for så å sende tekstmelding til den ansatte om hvorfor registreringen ikke kan godkjennes.

Payroll ble solgt inn med hvor bra det var at ansatte kunne registrere timer digitalt. For oss som har turnusarbeid 24/7 var dette en stor forbedring fra timelister på papir, men det digitale fungerer ikke om informasjonsflyten ikke er tilstede.

Mvh

Ann Kristin Konradsen

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Hei, 

Det dere to beskriver høres bare helt utrolig ut! Gjelder det samme både for app og ved vanlig pålogging til Calendar? Mange har nå fått en sluttdato å forholde seg til for Huldt & Lillevik og lurer på hva de skal gjøre? De følger nok da med her på Community og hvilket bildet vil de da danne seg av systemet Visma foreslår for dem?

Mvh

Nils Fossum

av Ingvild Fiskerstrand

Hei,

Når jeg testet med å legge inn en feriedag på min ansatt-bruker og deretter avvise den med kommentar på min admin-bruker, så ser jeg den kommentaren på min ansatt-bruker ved å holde musepekeren over registreringen, her står det "godkjenneres kommentar". Men når jeg klikker inn på registreringen så står det ikke der, så det burde kanskje vært mer synlig. I appen så ser jeg kommentaren klart og tydelig. Mulig kommentar mangler på andre registreringer, men for ferie så ser man kommentaren.

kommentar.jpg

Mvh,

Ingvild

Siri_Hovland
PARTNER
av Siri_Hovland

Ok. Kanskje det har blitt endret i det siste? Min kunde klagde på at ingen ansatte så godkjenners kommentarer. Dette gjaldt særlig på app. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"