avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Siri_Hovland
PARTNER

Forbedrede registreringer i Calendar

av Siri_Hovland (Oppdatert ‎06-05-2021 15:02 av Siri_Hovland PARTNER )
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei, 

Det jobbes mye med brukervennlig funksjonalitet i Calendar om dagen. Det er veldig bra! 😊 Vi har kommunisert med våre kunder, og kommet fram til denne samlingen av ønsker og idéer, som er gjengangere i arbeidshverdagen deres. Håper dette kan tas med i utviklingsarbeidet framover:   

1. Mulighet for å registrere timer til tross for ingen arbeidstidsordning. Viktig for timelønnede, f.eks. tilkallingsvikarer, slik at ikke admin må gjøre en jobb før den timelønnede får anledning til å registrere timene sine

2. Mulighet for å slette arbeidstidsordninger som ikke lenger er i bruk

3. Mulighet for ansatt å se kommentarer på avviste timelister, permisjoner og andre registreringer

4. Mulighet for å legge inn to koder på samme dag, f.eks. timeregistrering og sykmelding, eller ferie og sykmelding. Hvis en timelønnet i dag skal få betalt for en dag de har egenmelding, må de først legge inn egenmelding, deretter timene. Hvis det er lagt inn en arbeidstidskode om kveldsvakt, er det ikke nok timer igjen av dagen til å registrere timene, da egenmeldingen "spiser opp" arbeidskoden. Dette skjer fordi Calendar registrerer egenmelding og timer etter hverandre, i stedet for samtidig

5. Mulighet for å registrere vakter som går over 2 dager og trekke for sovende timer på nattestid. F.eks. en vakt fra kl. 17 fredag til kl. 14 lørdag, der 4 timer er sovende, mellom kl. 00-04 lørdag. 

Vennlig hilsen

Siri

3 Kommentarer
Siri_Hovland
PARTNER
av Siri_Hovland

Kommentar til punkt 1 (siden jeg ikke får redigert innlegget): Her mente jeg mulighet for å registrere fravær til tross for ingen arbeidstidsordning. Viktig for timelønnede, f.eks. tilkallingsvikarer, slik at ikke admin må gjøre en jobb før den timelønnede får anledning til å registrere fraværene sine.

av monica hagen samsonsen

Hei, her var det mange gode innspill som vi tar med oss, noen av dem har vi allerede satt på planen fremover.

Siri_Hovland
PARTNER
av Siri_Hovland

Supert 🙂 Da ser vi frem til utvikling av dette.