Mine områder
Hjelp

Betalt av arbeidsgiver som standard

av Eivind Smedsvig_
Status: Stem - Vi vurderer!

Noen firmaer har utlegg som alltid er betalt med firmakort/kredittkort og dermed betalt av arbeidsgiver. Det hadde vært ønskelig å kunne sette på utleggstypene som standard at disse er betalt av arbeidsgiver istedet for at det må hakes av manuelt på hvert utlegg på hver reiseregning.

3 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

I Expense, under Annet, kan man sette "Betalt av arbeidsgiver" som aktiv, prøv det

av Eivind Smedsvig_

Det er ikke det som er utfordringen. Utleggstypen er allerede aktivert, så brukerne kan manuelt sette hake for "Betalt av arbeidsgiver" på utleggene i reiseregningen. Her er det snakk om å sette haken på alle utleggstypene i oppsettet i Expense, slik at denne haken allerede er på når brukeren registrerer utlegg på reiseregningen.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Skjønner. Vi har samme utfordring. Jeg har etterspurt info rundt dette fra Visma, men det var banken vår som fant ut av det. De har sjekket hos seg selv, Nets, og Mastercard-nettverket. Transaksjonene inneholder denne informasjonen når Visma mottar dem, men Visma nyttiggjør seg ikke av informasjonen. Har mailet dette til Visma, som nå sier det er på listen, men at det er andre ting også på den listen.. Så utvikling av dette ser ut til å være litt i det blå. Så inntil videre må våre brukere også hake av dette på hver transaksjon.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"