Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Send utlegg fra Expense til Severa

Status: Akseptert

Det er ønskelig at man for bedrifter som er satt opp med både Expense og Severa, kan sende utleggene til Severa. 

Kanskje man kan ha et valg der man setter avdeling og prosjekt, der man angir at man også ønsker at utlegget skal sendes til Severa?

Når man fører en reise, og knytter den til et prosjekt, vil det være veldig hensiktsmessig om dette utlegget kan dukke opp i Severa, og så kan man der knytte det til faktura. Veldig ofte er jo en reise knyttet til et prosjekt som kunden skal betale for. 

4 Kommentarer
VISMA

Hei!

Dette ligger i roadmap. 

I første omgang kommer dette til å bli støttet i Visma.net ERP (Q3) og for Visma Global og Visma Business på et senere tidspunkt. 

OK, men når kommer det til Severa?

VISMA

Svarte kanskje litt uklartSmilefjes glad

For de som benytter Visma.net ERP vil det komme til Project Management (Severa) i løpet av Q2/Q3. 

På et senere tidspunkt planlegges det direkte integrasjon for de som kjører Business og Global. 

OK, takk for presisering :-)

Forstår jeg det da sånn at dersom man produserer ordregrunnlag i Severa, og synkroniserer derfra til Visma Business for utfakturering, så er det ingen umiddelbar plan for integrasjon?