Mine områder
Hjelp
jornheier
CONTRIBUTOR *

Visma Expense - overstigelse av lisenser

av jornheier
Status: Implementert

Først så må jeg bare si at Visma Expense er et godt system, godt mottatt av de 100 brukerne her. Kort opplæringstid og bra brukervennlighet. Men, ved opprettelse av nye brukere så sier den ikke noe ifra om antall lisenser er brukt opp. Jeg vil ha en sperre for det å opprette nye brukere når lisensantallet er brukt opp. Nå sitter jeg med 3 brukere som er for mange i forhold til lisensavtalen, men 103 ble nå sperret for å bruke programmet. Siden vi har overgått lisensantallet!! Har nå vært inne på brukere og justert ned antallet og kommet under lisensantallet, men har da fått beskjed at det tar ett døgn før alt fungerer igjen!!! Dette er ikke holdbart og bør justeres med en gang

1 Kommentar
av Sofie Gjemmestad

Hei, 

Vi er glade for at Expense oppleves som en god løsning, og beklager ulempen dere opplever ved overskridelse. Vi skal ta med dette for videre utvikling av systemet. Om dere fortsatt ikke får brukt systemet må dere gjerne kontakte kundesenteret på tlf: 09101 så skal vi se på deres lisens, i utgangspunktet skal systemet fungere igjen med en gang antallet overskridende brukere er fjernet. Om dere i fremtiden ønsker å bestille flere brukere så er det enten via deres Visma partner eller ved å sende en epost til kundesenteret@visma.no. 

 

Ha en fin dag, 

 

Mvh. 

Sofie

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"