Mine områder
Hjelp

Dato for når lønnsslipp skal sendes ut

av Oliver Tobias Gran
Status: Implementert

Hei! Jeg ønsker en mulighet for å datostyre når lønnsslippen skal sendes ut til de ansatte. I dag vil lønnsslippen sendes ut til alle ansatte når lønnskjøringen er ferdig og legge seg i payslip. Utfordringen kan være at det fortsatt er mange dager til den ansatte får lønn fra arbeidsgiver. Ønsker derfor mulighet for å sette en dato for når lønnsslippen sendes ut. Fks samme dag som utbetalingsdatoen eller en valgfri dato. Legger ved et illustrasjonsbilde for å vise hvordan jeg tenker.  Dato knapp i Payroll.png

4 Kommentarer
Eide Marianne
CHAMPION ***
av Eide Marianne

Her er hva Wenche har lagt ut tidligere, igjen refereres det til den nye grensesnittet

"16-12-2021 11:09
 av Wenche_Jacobsen

Hei Therese og Ingvild.

Dersom dere benytter det nye grensesnittet for Payroll ved utsendelse av lønnsslipp, vil systemet sende ut lønnsslipper først på betalingsdatoen. Mer informasjon finnes her:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/NextGenPay-Nytt-grensesnitt-for-Payrol...

Mvh

Wenche"

Anne Hildonen
CONTRIBUTOR **
av Anne Hildonen

ja dette er jeg helt enig i . Det er ikke ønskelig å sende ut lønnslippene så snart lønn er ferdig i Payroll, og ønsker å kunne sende de ut på en valgt dato.

Per Egil
CONTRIBUTOR **
av Per Egil

Det nye grensesnittet virker å bli veldig bra, ikke minst fordi det takler dette med datoutsending av lønnsslipper!

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Implementert

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"