Mine områder
Hjelp

Fikse bug ved bestilling av skattekort

av Oliver Tobias Gran
Status: Akseptert - Planlagt

Hei!

Ved bestilling av skattekort, får vi en tilbakemelding om at skattekortet er lastet ned, men når vi prøver å trykke på "lukk-knappen" så fungerer den aldri ute sammen med kunde. Dette har pågått i en lang periode, uavhengig av kunde. Vi må derfor trykke "pil tilbake" i nettleseren. Fint om dere kan fikse dette. Legger ved bilde. Skattekort.png

11 Kommentarer
Siri_Hovland
PARTNER
av Siri_Hovland

Enig! Det er det samme når vi henter a-melding i mange tilfeller. Dette burde fikses fort.

Hilde Andersen2
CHAMPION *
av Hilde Andersen2

som ny bruker har jeg oppdaget dette, trodde at alt hadde hengt seg opp! Dette må fikses snart!

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert - Planlagt

av Oliver Tobias Gran

Så bra! Takk for tilbakemelding @Hanna Eid 

June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***
av June K. Akselsen1

Fortsatt et problem nå A-melding skal hentes. Får beskjed om at A-melding er hentet - må bruke pil tilbake for å komme videre. 

johnerikjohnsen
PARTNER
av johnerikjohnsen

Hei

Dette må fikse snarest. Et av flere irritasjonsmomenter som må fjernes for å gjøre løsningen bedre for brukerne.

John Erik

av Oliver Tobias Gran

Hei! Dette er fortsatt et problem @Hanna Eid 

June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***
av June K. Akselsen1

Fortsatt samme problem også ved henting av A-melding. Har brukt Payroll i snart 1 1/2 år, synes det tar urimelig lang tid å få fikset "bugs" og gjøre endringer/tilpasninger som blir lovet. 16. juni. ble det lagt inn i denne tråden at dette problemet var "akseptert og planlagt" det er nå tre måneder siden - hvor vanskelig kan det egentlig være?

av Oliver Tobias Gran

En utrolig teit feil, som burde fikses. @June K. Akselsen1 

Enig med deg.

Einar Atle Voldseth
CONTRIBUTOR *
av Einar Atle Voldseth

En av mange irriterende og unødvendige feil/mangler i Payroll.  FIKS DET! Virker som utviklerne i mange tilfeller ikke forstår lønn og hva vi lønnsmedarbeidere trenger.  

Alexander Nielsen
CONTRIBUTOR ***
av Alexander Nielsen

Status changed to:Status: Akseptert - Planlagt  .....16.6.2022!!!

Fungerer fremdeles ikke hos oss 😉

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"