for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi er blitt lovet ny lønnslipp rett over nyttår fra tidligere i fjor høst. Jeg har fortalt utallige kunder at det er på gang og dette skal bli bra. Men så hører jeg nå at dette er nedprioritert og blir skjøvet på. Da kjenner jeg at det koker litt. Vi klagde på lønnsslippen allerede i 2017 med manglende informasjon. Her må noen som bestemmer forstå at dette er respektløst ovenfor våre kunder og deres ansatte.
Mangler jeg ser som lite heldige:
1. Det er feil timesats på f.eks overtid
2. Lønnsslippen viser ikke akkumulerte verdier på lønnsarter uten transaksjon på inneværende måned.
3. "Netto utbetaltbeløpet" som den ansatte oppfatter som det som skal på lønnskonto er inkludert også trekk (fagforening / statlige trekk)
4. Naturalytelser (f.eks l.art 14200) teller med i brutto lønn og når den ansatte trekker i fra skatt så tror han at han ikke har fått riktig beløp utbetalt. Det er ikke lett for de fleste å forstå seg på dette.
Det er sikkert flere andre behov og ønsker også, men dette er hva jeg har sett på som svært kjedelige mangler.
Det ble tidligere i høst presentert forslag til lønnsslipp og vi ble optimistiske.
ps.. la meg slippe å gå rundt å mugge i flere måneder nå og at det kan bli tatt et grep her.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.