Hei! Jeg ser ikke helt hvor i lønnskjøringen jeg kan gjøre det. Når jeg forsøker å gjøre utvalg på en ansatt, får jeg bare opp lønnslippen på den bestemte lønnskjøringenog ikke alle lønnslipper for i år. Er det mulig å skrive ut alle årets lønnslipper på en ansatt i en rutine?
Du gjør det inne på selve lønnskjøringen, på samme måte som ved ordinær kjøring.
Da får du ut alle lønnsslippene i kjøringen.
Printe alle lønnsslipper for en person? Hva er formålet? Med Payroll vil alle ansatte ha tilgang til egne lønnsslipper som et arkiv, med det være selvhjulpen
For å unngå en tidkrevende affære med å måtte åpne ferdige lønnskjøringer for å finne lønnsslipper, burde disse kunne være lagt inn i et arkiv i f.eks. Employees. Da vil en enkelt kunne finne historiske lønnsslipper ved å søke frem personen det gjelder.
Støtter forslaget å kunne skrive ut lønnsslipper fra et eget sted, f.eks. på samme måte som man kan hente ut "Sammenstilling til inntektsmottaker" fra Standardrapporter.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn