Mine områder
Hjelp

Sende lønnsslipp til utvalgte ansatte elektronisk

av Ingvild Fiskerstrand (Oppdatert ‎18-10-2021 09:33 av Wenche_Jacobsen VISMA )
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Ønsker at man kan sende lønnsslipper elektronisk (til Payslip/Employee app) kun til utvalgte ansatte. I dag kan det kun gjøres utvalg på ansatte for PDF-lønnsslippen.

Det hender seg ofte at noen ikke har fått lønnsslippen pga at brukeren deres feks ble opprettet etter lønnsslippen ble sendt. Da hadde det vært praktisk å kunne sende den på nytt elektronisk kun til den ansatte og ikke til alle.

11 Kommentarer
Irene Thomassen
PARTNER
av Irene Thomassen

Dette er et stort ønske og jeg ser at Gunnar Glendrange skriver at dette skal komme i en versjon sent i 2020. 

Vi ender med å ikke kunne tilby de ansatte lønnslipper bakover i tid fordi vi ikke kan sende ut lønnslipper til samtlige ansatte på nytt.

Hilsen Irene Thomassen

ToreBerg_LP
PARTNER
av ToreBerg_LP

Ønsker mulighet til å kunne sende ut lønnsslipp til Payslip "på nytt" til enkelte ansatte også etter at en lønnskjøring er avsluttet.

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***
av Anne Grete Wettergreen1

Har et stort behov for denne muligheten hos oss. Ser her at det var uttalt på plass sent i 2020. Nå er vi snart sent i 2021.

Fint om det kan gis en status på når det vil komme og ikke minst i disse dager hvor jeg antar at det blir mange nye brukere som går over fra Huld & Lillevik som vil utgjøre en frustrasjon mindre. Ref. teksten til Irene Thomassen.

Vigdis Thomas
CONTRIBUTOR **
av Vigdis Thomas

I dag kan man registrere en fast transaksjon på alle/mange ansatte gjennom masseoppdateringer.

Men det er ikke mulig å SLETTE en fast transaksjon på alle/mange ansatte gjennom.

Per i dag må man gå inn på hver enkelt ansatt for å slette. 

Jeg ønsker denne muligheten til å kunne slette på en mye enklere måte.

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Eller samme funksjon for å endre 

Lisbeth Antilla
PARTNER
av Lisbeth Antilla

Sammenstillingsoppgave:

Hvis vi har oppdaget og korrigert feil på kun én ansatt,er det unødvendig å sende til alle på nytt.

Når det har vært feil på en bruker, og lønnsslippene derfor ikke ligger i payslip eller app, må vi Generere og sende til alle på nytt.

Da får alle varsel om ny slipp, og det er unødvendig.

av Ingvild Fiskerstrand

Nå syns jeg Visma burde komme på banen her. Mange likes og den er over et år gammel, men ser fortsatt ikke noe i roadmapen på dette. 

Ingri Eriksen
CONTRIBUTOR **
av Ingri Eriksen

Jeg har ikke tatt i bruk Payroll enda, men blir jo ganske satt ut av hvor mye som ikke er mulig, sammenlignet med Huldt & Lillevik. Det er opplagt ønskelig å kunne sende et utvalg av lønnsslipper.

Eide Marianne
CHAMPION ***
av Eide Marianne

Det er alt for mye som ikke fungerer i Payroll, men som fungerer i Huldt & Lillevik!

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***
av Anne Grete Wettergreen1

Helt enig. Trist at det er mulig å nå måtte tvinges over til et så lite utviklet og innviklet system. Dette sier jeg med erfaring fra H&L fra de omtrent startet. Nå blir en kastet ut i et system som en i stor grad må lære seg selg og min oppfattelse er at Visma benytter oss brukeres frustrasjon i utviklingen. 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"