for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Det hadde vært greit med støtte for strukturer i tilbud/kalkye fasen. La meg prøve å forklare;
Ønsker å gi tilbud på ett system som inneholder kanskje både et x antall produkter og et x antall timer (tilbudsrader).
Dette blir jo en slags kalkye. Mitt utgangspunkt var basert på at en tilbudsmal kan består av et x antall komponenter. Alle komponenter i delsummen utgjør totalprisen. Det er kun totalprisen vi ønsker å vise i tilbudet til kunde. Ønsker å skjule komponentsammensetningen, slik at kunden kun har systemprisen (delsum) å forholde seg til.
I dag er det slik at om man velger å skjule en tilbudsrad, så forsvinner tilbudsraden fra tilbudet og både kost og utpris reduserer deretter. Kunne ha tenkt oss at delsummen var uberørt av det man ønsker å skjule i ett tilbud til sluttkunde. Ønsker man å ta noe bort, kan man jo slette tilbudsraden, som man kan i dag.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.