for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Vi er i startfasen med Visma Severa, og vi har noen utfordringer som kan gjøre at vi kanskje må avvikle Severa helt. Det aller viktigste for oss er selvfølgelig det finansielle.
Vi må ha på plass rabatter, eller så må vi få på plass en innhenting av det virkelige fakturerte beløpet.
Vi som bruker Visma Global har lenge brukt dette for fakturering, og det er også her vi har definert rabattene på kundene våre. Det ser ut som rabattene kommer med i Global når vi lager faktura i Severa og overfører til Global. Men når vi sender fakturaen, men det fakturerte beløpet blir ikke oppdatert i Severa. Her blir da ikke det finansielle riktig i Severa, og vi kan ikke bruke programmet for å se på det økonomiske bildet i prosjektene men heller ikke i organisasjonen.
Jeg ser det som veldig enkelt å flytte den ene integeren fra det fakturerte beløpet i Global, til Severa fakturaen, når alt er fakturert og riktig.
Når kommer denne oppdateringen?
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.